Tuesday, March 3, 2015

Closet Tour



One of the most requested posts/videos in the fashion community on the interwebs is a "closet tour". Unfortunatelly I've been living in a "under construction" home since last year and my closet is not as pretty (or big) as you may think; Actually my closet is in the "storage" room or how I would call it "everything with no place" room.
Also I had to get rid off of more than half of my stuff so I could fit my husband's stuff too.
After having a 3mt long closet for myself, it sucks!
Even though last friday I uploaded video in my youtube channel about it. Hope you guys like it :) ENJOY!
Ps.- Don't forget to subscribe to my channel if you haven't yet.

Uno de los post/videos mas pedidos en la comunidad fashionista en la web es un "closet tour".
Desafortunadamente he estado viviendo en una caja "bajo construccion" desde el año pasado y mi closet no es tan lindo ( o grande) como crees que es; De hecho mi closet se encuentra en el cuarto "bodega" o como a mi me gusta llamarlo cuarto "donde va todo lo que no tiene lugar".
Ademas tuve que deshacerme de mas de la mitad de mis cosas para que pudieran entrar las cosas de mi esposo tambien.
Despues de tener un closet de 3mt de largo para mi sola, apesta!
De igual manera la semana pasada subi un video a mi canal de youtube acerca de ello, espero que les guste :) ENJOY!
PD.- No se les olvide suscribirse a mi canal si aun no lo han hecho.

No comments:

Post a Comment